FOTO'S - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Sophie Habets - WaarBenJij.nu FOTO'S - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Sophie Habets - WaarBenJij.nu

FOTO'S

Door: Sophie

Blijf op de hoogte en volg Sophie

18 December 2008 | Argentinië, Buenos Aires

Ja eindelijk hebben we dan foto's op de site gezet. Het uploaden van de foto's duurde heel lang dus we zijn er 2 dagen mee bezig geweest.
De oude site werkte niet goed. Dus er is een nieuwe site:
www.samopreis.myphotoalbum.com
Veel kijkplezier!!
Dikke kus van Sophie

  • 19 December 2008 - 10:28

    Sarah:

    Jezus wat veel foto's!! Maar het is me gelukt om me er doorheen te slaan :D
    echt heel leuk!
    en die aars-foto in de dierentuin is wel heel ziek! de laatste foto is dat volgens mij..
    en heeeel vet van Julia's Tango! A wish come true he Soof? hahaha
    (ik weet trouwens niet of dat wel de goede uitspraak is maar goed)
    wheoeheoiheoheoe
    Ik spreek je snel schattie!

    (L)

  • 19 December 2008 - 11:39

    Lara:

    Soof!!
    Super leuke fotos! Ik wordt er spontaan jaloers van! en het bewijs is geleverd voor casa van julias tango!
    En ik moet zeggen dat die fotos van margo in regenpak er wel uit springen! staat dr goed:P
    Tot snel!!
    kussie

  • 19 December 2008 - 16:38

    Ton:

    Hele leuke foto's en ik ben erg blij om te zien dat de school en de lerares ook echt bestaan.

  • 21 December 2008 - 21:28

    Claar:

    heeeeeerlijk al die foto's .Ik wil wel een kamer in hotel panamerico!xxx mam

  • 29 December 2008 - 21:09

    Max, Luc, Carole:

    wij willen ook in dat hotel!! luc wil weten hoe het was bij jong oranje o ja kan je al spaans praten?? veel plezier nog verder

  • 07 Januari 2009 - 17:08

    Ankie Houtman:

    Hey lieve meiden! Ik heb net zitten genieten van al jullie foto's. Wat ziet het er allemaal super uit en wat krijg je een zin om er zelf te zijn als je dit ziet. Ook leuk het huis, de casa, van Julia's tango !! Was ik een grote fan van. Wat een mooie foto's zitten erbij, dat worden straks vast een paar mooie vergrotingen! Jurriaan keek net even half mee en herkende Lisa en vroeg hoe zij er verzeild was....Is de wereld daar ook heel klein of was het afgesproken werk? Was jullie uitstapje met nieuwjaar nog leuk? En natuurlijk het bezoek van Margot haar ouders en broertje. Laat maar gauw weer wat van jullie horen, of het staat al ergens wat ik niet kan vinden, kan ook zomaar, maar geniet vooral lekker verder, want de tijd gaat denk ik snel genoeg. Een dikke kus voor jullie allemaal van Ankie

  • 12 Januari 2009 - 21:31

    Annette:

    Ha Sophie,
    Ik vraag me af wat ik hier nog doe in Nederland na het bekijken van jullie foto's.
    gr Annette uit Breda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Buenos Aires

Sophie

Actief sinds 04 Nov. 2008
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 34282

Voorgaande reizen:

06 November 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: