Nu is het dan toch echt begonnen!!! - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Sophie Habets - WaarBenJij.nu Nu is het dan toch echt begonnen!!! - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Sophie Habets - WaarBenJij.nu

Nu is het dan toch echt begonnen!!!

Door: Sophie

Blijf op de hoogte en volg Sophie

08 November 2008 | Argentinië, Buenos Aires

Eindelijk na al die tijd werken is de reis dan nu toch echt begonnen. Eergister ben ik in mn eentje weg gevlogen vanaf Schiphol. Eerst gevlogen naar Madrid en daar moest ik 4 uur lang wachten totdat mijn volgende vliegtuig zou vertrekken. Mijn mobiel was toen leeg, het was 12 uur snachts dus er waren bijna geen winkels open, ik was ontzettend misselijk van de reis( want zoals jullie waarschijnlijk wel weten HAAT ik vliegen) dus ik voelde me daar heel alleen. En toen heb ik zelfs een uurtje op zon bankje op het vliegveld geslapen. Heel kansloos. haha
Maar de vlucht daarna van 12 uur ging eigenlijk best goed. Er zat een vrouw naast me met hele dikke tieten die alleen spaans kon praten. En aan het einde van de reis toen je een formulier moest invullen kwam ik erachter dat het geen vrouw maar een man was.
Nou toen kwam ik na heel veel wachten bij het studentenhuis aan. En heb ik in dit huis 3 uur moeten wachten op een vrouw die me de sleutel van mijn kamer zou geven. Maar tijdens het wachten kwam wel Lisa ( Stel) binnen lopen dus dat was gelukkig weer een beetje bekent en heel leuk!! De kamer is best okee, het is een drie persoonskamer waar ik nu inmiddels al met Margot en Amarens lig. Niet heel groot maar prima te doen. We liggen op de 3e verdieping en de keuken en huiskamer zijn of op de 2e of op de 4e verdieping. Dus daar moet je eventjes voor lopen. Enig nadeel van hier is dat de wc/douche niet op slot kan en dat je wc papier niet door de wc maar spoelen.
Ik ben de avond dat ik daar aankwam meteen uiteten geweest met Lisa en met nog een stel meiden uit dit huis. Waaronder nog veel Nederlanders/ Brazilianen/ Amerikanen en een Zwitsers meisje.
En daarna zijn we zelfs nog uit gegaan, ookal was ik heel moe van de vlucht. Heel grappig is dat jongens en meisjes uit Argentinie gemiddeld een kop kleiner zijn dan wij en alle jongens hebben een dikke mat in hun haar, Heel lelijk!!
Vandaag zijn Amarens en Margot aangekomen dus dat vind ik wel heel erg fijn!! We hebben even door de stad gelopen en hebben ergens gelunchd. En straks gaan we lekker koken ( lees een pizza in de oven doen). En misschien gaan we vanavond dan uit naar een Hiphopbar maar dat ligt eraan of am en go niet helemaal kapot zijn vanavond van hun reis.
Op zondag is hier altijd een leuke markt dus daar gaan we morgen even naartoe en dan begint maandag al de Spaanse les!
Ik hoop dat ik jullie allemaal snel een keertje spreek op msn of via de mail.
Hele dikke kus uit Buenos Aires
Sophieeee
xxxxx

  • 08 November 2008 - 20:49

    Tanja:

    Buen comienzo! Veel plezier met de eerste les.
    Muchos besos
    Tanja

  • 08 November 2008 - 20:55

    Claar:

    Lief Soofje,wat is dit leuk zo'n site!veel plezier en spreek je op msn xx mam

  • 08 November 2008 - 21:31

    Margot:

    heel leuk wat je allemaal meemaakt, ik ben jaloers.ik mis je nu al want je bent net de kamer uitgelopen... kom alsjeblieft terug!!!!
    je roommate

  • 08 November 2008 - 21:33

    Amarens:

    Hee Soof! Heel spannend om te lezen wat je allemaal doet! Ik zie je vast snel weer

    xxxx am

  • 08 November 2008 - 21:34

    Diederik:

    Klinkt allemaal als een goede landing! Uit eten en stappen... mmm al een bieftsukje geprobeerd?
    Veel plezier!!!

  • 08 November 2008 - 21:46

    Willemijn:

    Lieve Soof,
    Wat leuk dat ik je berichten ook ontvang, ben heel benieuwd naar al je verhalen. 15 jaar geleden kwam ik ook aan in een studentenhuis waar ik niemand kende, toen in Spanje. Voor je het weet is het je thuis!

    Buena suerte!!

    Besos Willemijn

  • 08 November 2008 - 21:52

    Meike:

    Hee Soof!
    Echt super stoer allemaal! Heel veel plezier!

    xx Meike

  • 08 November 2008 - 21:54

    Ton:

    De Argentijnse mannen zijn dus klein met dikke tieten en een mat in hun nek. Ik zou vanavond maar lekker gaan slapen i.p.v. nog naar die hiphop bar te gaan.
    groetjes Papa

  • 09 November 2008 - 10:51

    Oom Roeland:

    Heel leuk Sophie.
    Als je je tijd maar doorkomt !! Pas maar op bij het salsa-dansen met al die kleine mannen.
    Veel plezier.

  • 09 November 2008 - 11:14

    Toooom!!:

    Sooooof:D! Super leuk:) om jou zo te kunnen volgen:D Leuk verhaal:D

  • 09 November 2008 - 12:41

    Anja Nolte:

    Hoi Sophie,

    Leuk dat ik op je mailinglist voorkom.

    Wat zielig daar alleen op het vliegveld van Madrid en zonder mobiel. Daar heeft je moeder vast ook de kriebels van gekregen.

    Maar na een lange reis weer gezellig in het studentenhuis. Geniet van alles en veel geluk. Ik blijf je volgen.

    Liefs,
    Anja

  • 09 November 2008 - 14:05

    Sarah:

    Schatje wat chill om te horen allemaal :D!
    Volgens mij is het daar heeel nice. Lekker ook dat Am en Go er nu zijn! Gezellig hoor lieffies.
    Ik kijk uit naar je nieuwe verhaal!

    kusjes uit bussum-zuid :$

  • 09 November 2008 - 14:10

    Lou:

    Schat net je mail ook gelezen maar ook nog even zo. Wat kut van die vlucht:P maarja wisten we van tevoren en leuk he van lisa en die andere meisjes! ga lekker chillen en heel veel plezier morgen met jullie eerste dag les! dikke kus

  • 09 November 2008 - 18:19

    Guusje:

    hee sophie
    leuk verhaal!!
    heel veel plezier daar
    en we spreken elkaar nog wel een keertje
    kusjes guusje!!

  • 09 November 2008 - 22:08

    Kiki:

    Lieve Soof, heb je hele verhaal gelezen en ik vind dat je dat toch maar weer leuk omschrijft allemaal! Ik heb je net een mailtje gestuurd! Dikke kus

  • 09 November 2008 - 22:25

    Jan Willem:

    Hoi Soof,
    Luek om jouw mail te krijgen! Ik had het idee dat jij qua uiterlijk nog wel kon doorgaan voor een Zuid-Amerikaanse, maar begrijp nu dat de lengte roet in het eten gooit. Maar goed dat Lou er niet bij is, die vindt dat helemaal niets om langer te zijn dan alle anderen. Groeten (ook aan Amarens en Margot), Jan Willem

  • 09 November 2008 - 22:40

    Je Leukste Zusje:

    Deze site is nu site nummer 1 hier thuis,iedereen (lees vooral benno en mama) vinden het erg leuk om alles van jou te lezen maar ook om te lezen hoeveel mensen er per minuut reageren en lachen zich dood om de reacties van amarens en margo... maar ik moet zeggen het is ook wel leuk om te lezen:D! Ik hoop dat het leuk daar leuk blijft en we bellen nog wel, ik heb je net geen mailtje gestuurd.Die komt nog wel:D Veel succes met je spaans lessen.. en de Spaanse kleine jongens met tieten staan al getekend op het bord! (door benno eerst geheel onherkenbaar maar roos heeft ze duidelijker gemaakt) Liefs:D

  • 10 November 2008 - 09:26

    Arjen:

    Hallo lieverd! ben je lekker aan het genieten!??!?!? I hope so! kus

  • 10 November 2008 - 12:37

    Rolijn:

    Altijd naar je papa luisteren, 10 uur naar bed en niet reageren op fluitconcerten van dikke kerels met matjes.
    Over 7 maanden zie je weer knappe hollandse mannen. Liefs, Rolijn.

  • 10 November 2008 - 12:39

    Rolijn:

    Altijd naar je papa luisteren, 10 uur naar bed en niet reageren op fluitconcerten van dikke kerels met matjes.
    Over 7 maanden zie je weer knappe hollandse mannen. Liefs, Rolijn.

  • 10 November 2008 - 14:24

    Jeallerliefstezusje:

    Huh wat raar, ik (roos) ben je aller liefste zusje maar wie heeft dan dat stukje geschreven? Met naam : liefste zusje?vreemd..
    HEEL VEEL PLEZIER EN IK MIS JE SUPER ERG
    dikke kusjes xxx roos

  • 10 November 2008 - 16:28

    Annette:

    Ha Sophie,
    Het klinkt nu al goed,heel veel plezier lekker genieten.
    liefs Annette uit Breda

  • 10 November 2008 - 19:11

    Je Lieve Nicht Sans:

    Lieve soof,
    Wat een leuke site en wat leuk dat je je verhaal hier op zet.
    We gaan je met heel Familie Van der Veen volgen op deze site!
    We willen graag snel foto's zien natuurlijk.
    Maak er een super mooie en leerzame tijd van.

    Hele dikke kus van ons allemaal.

    En vooral een super dikke kus en Knuffel van je lieve nichtje uit Breda(L)

  • 10 November 2008 - 19:30

    Beer:

    Hee Soof!
    Hoe was je schooldag? Kan je al een beetje spaans nu? =D
    Hoe is het weer daar? Hier kut weer, wind en regen...
    Hasta la vistaaaaa
    x B.

  • 10 November 2008 - 19:48

    Je Tofste Tante Noor:

    Hai lieve nicht ,wat geweldig deze site. Misschien is dit voor oma een goed moment voor een computer.Wat is er nou niet leuker om jou en straks lara zo te volgen.Hier gaan we dus aan werken. Heel veel plezier en we schrijven snel. x Noortje

  • 10 November 2008 - 23:12

    Bommie:

    Hallo Sophie,leuk je bericht over je wederwaardigheden van de eerste dag.Hoe was de eerste spaanse les?Morgen zie ik je oma en ik zal proberen je bericht voor haar te printen.Maak het goed,bommie

  • 11 November 2008 - 21:36

    Martin:

    Wow avontuur avontuur erg indrukwekkend dat je nu zelf moet koken. en vet dat je in een chill huis zit.
    Blijft schrijven!
    x Martin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Buenos Aires

Sophie

Actief sinds 04 Nov. 2008
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 34280

Voorgaande reizen:

06 November 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: